tisdag 21 augusti 2012

Dags att logga in

Nu så! Dags att logga in på datorn, koppla på hjärnan och börja tänka. Ja, tänka har jag kanske gjort hela sommaren men på helt andra saker än som rör sig i min hjärna nu.



Kanske en av de sista middagarna ute på terassen bjöds vi på den här utsikten. Vilken otroligt vacker båt! Kritvitt välformat skrov och hela fem master, inte en krusning syns utan hon tycks bara glida igenom Lindalssundet.





I morgon onsdag sätter höstterminen igång för tekniska nämnden, vi har möte kl 19. Så här ser agendan ut.

Det blir lite av en mjukstart, för detta möte är det enda som är planerat för denna vecka.

Åt en trevlig lunch på Djursholms golfklubb idag med några av mina trevliga moderatkolleger, gott med fisk- och skaldjursgryta. Aiolin var laddad med mycket vitlök, känns antagligen på långt håll. Jätteroligt att träffas igen efter sommarlovet!

Nu ska jag uppdatera sidan regelbundet igen. Välkommen att ta del av mina tankar om vad som händer och sker både i och utanför Danderyd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar