onsdag 20 juni 2012

Stilla sommarlunk

Nu kommer jag att gå in i den lugna sommarlunken. Våren har varit väldigt intensiv och nu behövs tid för vila och återhämtning.

Kanske blir det inte lika många inlägg och politiska funderingar, men man vet aldrig. Så fort jag öppnar tidningen brukar där finnas något att reta upp sig på. Men även journalisterna verkar ta det lite lugnt och stilla under sommaren.
Jag kommer inte att helt gå i ide, det ligger liksom inte för mig. Jag håller igång både kropp och hjärna, även i den vackraste sommartiden. Sommaren är tiden för firande tillsammans med familj och vänner; först står midsommar för dörren sen blir det barndop, födelsedagskalas, 4th of July, och sen en hel radda födelsedagar igen.

Tills vi hörs nästa gång önskar jag mina läsare en riktigt varm, skön och vilsam sommar. Jag kommer läsa deckare, lösa korsord och bara njuta. Det ska bli riktigt, riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar