tisdag 3 april 2012

Lite smått och gott inför påsken

Den här veckan har konstiga namn på dagarna, denna dag kallas ibland vita tisdagen och ibland svarta. Vet egentligen inte varför?

Igår kväll hade vi styrelsemöte med moderaterna i Danderyd. Nu börjar laget formera sig. Mitt eget ansvar är lika tidigare; sekreterare, kassör och ansvarig för hemsidan. Inte så roliga uppgifter kanske men de passar mig bra och jag gör vad jag kan för att göra det så bra som möjligt. Hemsidan är svår att hålla uppdaterad, lättare med den här egna bloggen!?

Idag har jag varit inne på Länsförbundet för ett möte med "Kampanj- och kommunikationsgruppen" som är gemensam för staden och länet. Ifrån länet ansvarar Fredrik Saweståhl och från staden är det Michael Storåkers. Namnet säger vad vi jobbar med, riktigt, riktigt skoj är det ialla fall.

Ikväll har vi M-ordförande möte. Vi behöver träffas ibland för att dryfta ditt och datt. Några spännande punkter på agendan idag, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar