torsdag 1 september 2011

Jag känner mig redan trött....

Så mycket problem som har dykt upp den senaste tiden. Har jag haft semester, har jag varit ledig? Det känns faktiskt inte så.

Den här rivstarten är för mycket, tempot jag håller nu kommer inte hålla. Takten är som ett hundrameterslopp på maratonsträckan hela terminen. Det kommer naturligtvis inte gå.

I eftermiddag träffar jag Olle Wallin, TF teknisk direktör i första hand året ut. Olle känner jag sedan tidigare. Han har varit TF anläggningschef under våren så han är väl bekant med kommunen och verksamheterna.
Ser fram emot mötet och också att få lämna över en hel del problem i hans knä. Synd om Olle men skönt för mig!

Ikväll har vi fullmäktigegrupp. Blir kul att få träffa alla moderatvänner igen efter sommaren. Somliga har jag träffat vid en del andra möten redan, men andra har jag inte sett sedan juni.

Imorgon fredag ska jag ut och titta på Sörabs olika anläggningar för sopor. Ja, sopor och sopor. Allt vi slänger är inte bara sopor utan det mesta återvinns i en eller annan form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar