måndag 1 augusti 2011

Börjar så smått återvända

Nu är sommaren som vackrast, varmt och skönt både dagar och kvällar. Kvällarna är så där härligt svarta och ljumma, inbjuder verkligen till utevistelse!

Politiskt har det varit nästintill stiltje. Då kommer då det förfärliga dådet i Norge med galningen som dödade en massa helt oskyldiga människor.
Det går nästan inte att ta in och än mindre förstå. Det måste vara någon riktig felkoppling i hjärnan där!

Alla andra bekymmer och problem ter sig plötsligt så futtiga och oväsentliga. Men trots allt så finns det små bekymmer och många känner att de behöver delge mig dessa. Jag uppskattar som vanligt kontakten med alla danderydsbor men kommer vänta ännu ett slag innan jag ger mig i kast med dessa.
Ni får ge er till tåls en tid!

Nästa vecka på torsdag den 11 aug har vi terminens första beredningsutskott. Vet ännu inte vilka ärenden vi får upp men så snart jag vet kommer jag som vanligt informera här om dessa.
Första nämndmötet för terminen blir onsdagen den 17 augusti och i och med detta så allt allt igång som vanligt igen. Efter en så här underbar sommar känns det faktiskt riktigt bra att få komma igång igen!
Tack för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar