tisdag 25 maj 2010

Pärlbröllop

Vi firade pärlbröllop igår med familjemiddag på Tranan. Utmärkt mat, stora portioner!

Gjorde också, dagen till ära, förlustanmälan av min vigselring som på något underligt sätt försvunnit, tur att hemförsäkringar inkluderar drulleskydd. En vigselring är naturligtvis alltid speciell, min var dock extra speciell. Själva guldringen hade jag ärvt av min farmor och när Bengt och jag gifte oss lät vi en guldsmed sätta in briljanter. Nu är det bara att hoppas att försäkringsbolaget är så tillmötesgående som de lät per telefon och att jag får pengar så att jag kan skaffa mig en ny.

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på bröllopsdagen, önskar stora lillasyrran!

    SvaraRadera
  2. tackar, tackar. Hörde du att jag också får en ny ring av försäkringsbolaget, min har ju försvunnit någonstans, vet inte vart?

    SvaraRadera